Tuesday 12 February 2013

WELCOME BACK

Assalamualaikum....

Bersua lagi kita..
hari nie hujan mencurah-curah turun mwmbasahi bumi,
tenang je rase hati...
dalam masa yang sama...
merindui orang jauh...

Ok...
nak cite cikit..
hari tu otw balik kampung...
jem truk...
penat je duk dalam kete...
dah la mase tu hujan renyai2...
rupanya ramai je yang nak balik kampung...
maklum laa..
alang2 cuti panjang kan..
lepas nie susah dah nak cuti...
sekarang aku dah kembali ke tempat keje aku..
orang lain ramai je masih cuti
kat tempat keje aku ni pun lengang je..
menandakan ramai lagi dalam mood cuti..
hihihihihi...
aku lak saje tak nak cuti yang ni...
coz bln 3 n 6 ni aku nak cuti pnjg...
hihihihi...

Tadi....
aku wish besday kawan aku..
hahahha...
soklan cepumas...
dah ada isi ek sekarang...
alahai...
ada orang perasan kah????
hihihihihi...
lawak la....

k la....
aku nak wat keje dulu...
saje je nak menulis...
tambah hujan pagi2 ni...
jumpe lagi nanti...
:)

No comments:

Post a Comment